Huawei Pocket 2 水貨登場!細機都有四攝系統

| 周傳禮 | 04-03-2024 02:37 | |
Huawei Pocket 2 水貨登場!細機都有四攝系統

Huawei Pocket 2 近日在中國登場,香港雖未有行貨,但想入手的都可以揀水貨。今次 Huawei Pokcet 2 細摺機最大賣點,一定是相機系統;更是首是在細摺機上出現三攝系統,讓用家唔打開電話,都可以影到靚相,相當方便。

即刻【按此】,用 App 睇更多產品開箱科技影片

Huawei Pocket 2 水貨近日在港登場,首批版本為12GB RAM 及 512GB ROM,售價為 HK$8,780。Huawei Pocket 2 最吸引一定是四攝設計,分別帶來 50MP 廣角、12MP 超廣角、8MP 3x 長焦及 2MP 景深相機,讓用家就算用 1.15 吋外屏,都可以影到更出色的相片。另 Huawei Pocket 2 採用自家 Kirin 9000s 處理器,效能不俗,而且參照 Huawei 的 Mate 60 系列,連綫表現亦不俗。

 

 

【相關文章】

【相關文章】

【相關文章】

Source:ezone.hk

相關文章

Page 1 of 13